martes, 27 de octubre de 2015

PROJECTE AMB L'INKSCAPE


 PROJECTE AMB L'INKSCAPE


En aquest projecte hem treballat amb l'Inkscape, en el qual mitjançant un dossier que ens ha donat el professor, hem anat fent una sèrie de activitats (en total uns 22).
Mitjançant l'Inkscape he fet el logotip per al meu portafoli, també el títol i més coses.





Logotip:
En aquest logotip, m'he inspirat en les inicials del meu nom (A.S), i la estrella l'he triat ja que m'agraden molt. És molt senzill de fer-lo, només he hagut de fer una estrella amb l'eina ''d'estels i polígons'', i li he aplicat un degradat d'un color morat, junt amb un contorn de color verd.
I les lletres les he fet amb la ''ploma'', i els hi he aplicat un emplenat de color groc i un contorn també de color verd.






Títol:


El títol és molt senzill, he escrit ''portafoli albert simó'', i després li he aplicat un emplenat amb degradat de color verd i negre, i també amb un  
contorn també degradat, però no es nota gaire bé.

 

Fons:





En aquest fons m'he basat en polígons regulars i circumferències de diferents colors, i de fons un color blau marí amb un contorn de punts i ratlles de color groc.

No hay comentarios:

Publicar un comentario